فراز کوچولوفراز کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

بر فراز خوشبختی ها

دلتنگی

1391/10/18 9:37
نویسنده : مامان فاطمه
188 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی ها من ٤ ماه و اندی هست که از مامان و بابام دورم . آخه میدونین قضیه چیه؟

مامان و بابا در تهران زندگی میکنن و من در شیراز .

من در بیمارستان رسالت ( رویال تهران قدیم )ساعت ٨:٤٥ صبح متولد شدم .مامانم کارمند دانشگاه پیام نور تهرانه .تا ٦ ماه که مامانم مرخصی داشت پیش مامان بابام بودم اما از وقتی مرخصی مامانم تموم شد چون کسی نبود از من نگهداری کنه ( خونواده مامانم اهل شیراز و خونواده بابام اهل تهران هستن )و به خاطر این اگزمای پوستی که ذارم مهد هم نتونستن منو بذارن مجبور شدن منو بیارن شیراز پیش مامان مرضی (مامانیم ).هر هفته مامانم چهارشنبه ها میاد شیراز که منو ببینه جمعه برمیگرده .بابا هم دو سه  هفته ایی یک بار میاد خیلی دلم براشون تنگ شده .مامانم از وقتی من ٦ ماهه بودم درخواست داده که بتونه ٦ ماه مامور شه دانشگاه پیام نور شیراز بابا هم قبول کرده به خاطر من بیاد اما من الان ١٠ ماهه هستم و هنوز کاره مامانم درست نشده  دوس جونا  دعا کنین اگه صلاح و مصلحت خدا هست کاره مامانو بابام درست شه .

خدایا منو از این حس گرم و زیبای آغوش مادر و محبت پدر محروم نکن و زودتر منو به کانون گرم خانواده ام برگردان. آمین یا رب العالمین .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مانی محیا
18 دی 91 10:54
وووای عزیزم چطور طاقت میارین خیلی سخته دعا میکنم. من بخاطر آلودگی نتونستم محیا رو چند روز شمال بذارم.. اینجوری که چیزی از زندگی نمیفهمید. ایشاله زودتر همه چی تموم بشه..


منم طاقت ندارم و هر روز دلتنگ تر از دیروزم اما چاره نداشتم و مجبور به این کار شدم از دعای شما زودتر مشکلات تموم میشه .ممنون
مانی محیا
18 دی 91 10:55
من کامنت قبلی رو گذاشتم
مانی محیا
18 دی 91 10:56
آخی پس شما فراز خان هستید ما دوستهای وبلاگی یاسی زرزر هستیم..


آره منم ازاین به بعد دوس جونه شمام
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
18 دی 91 11:43
انشااله
مامان فاطمه تو هم غصه نخور، روزهای فراق انشااله تا چندروز دیگه به سر میاد. ولی واقعا هرچی فکرشو میکنم خیلی سخته (اصلا وحشتناک سخته)
دوست جونی ها همه دعا کنین کار فاطمه جون درست بشه


ممنون از خاله هدی و تمامه خاله های دیگه
مامان قندعسل
19 دی 91 1:13
سلام به نی نی وبلاگ خوش اومدین. آخی چقدر سخته.انشاله زودتر دور هم جمع بشین.


سلام انشاله
مامان قندعسل
19 دی 91 1:16
نمیشه پیش پرستار بمونه؟اینجوری که خییلییییییییی غم انگیزه آخه


سلام مامان قندعسل آخه فراز آلرژی داره دکتر گفته تا 3 سال مهد نره عزیزم و چون تهران هیچکسو ندارم نگهش داره مجبور به این کار شدم.
مامان ایلیا
19 دی 91 18:51
عزیزم الهی زودتر مامان و بابا بیان پیشت نازنازی


ممنونم
میترا
20 دی 91 1:31
واااااای چقدر سخت. ولی امیدوارم زود به اون چیزی که میخوای برسی


از دعای شما دوستان عزیز
مامان صدف
2 بهمن 91 14:22
نمیشه یه نفر از شیراز بیاد خونتون فرازو نگه داره؟؟


بالاخره كارم درست شد و خودم اومدم پيشه فراز