فراز کوچولوفراز کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه سن داره

بر فراز خوشبختی ها

یه فصل تازه

1391/10/25 13:39
نویسنده : مامان فاطمه
191 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای مهربون

من فراز کوچولوی خوشگل و خوشمزه، قراره از امروز یه وبلاگ اختصاصی داشته باشم. خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول که دختر عموی مامان فاطمه مهربونم هست این وبلاگ رو راه میندازه و مامان فاطمه و خاله مائده انشااله پیگیر بقیه قضایا خواهند بود.

من متولد 8 اسفند 1390 هستم و امروز 17 دیماه 1391، ده ماه و نه روزه ام. با من همراه باشید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پرهام
18 دی 91 12:03



سلام مرسی از گلهای قشنگت
عمو دون دون
18 دی 91 20:24
اومدممممممممممممممممممممممم
واییییییییییییییییییییییییی سلاااااااااااااااامممممم
این آقاپسرناناز تپل دوست جدید من خواهد شد نهههههههههههههه فرازززززززز
این عکس شنا کردنت هست به یاد تابستون انداخت منووووووووووووووووووووووووووموهاشوووووووووووووووووووووووووووووو ببیننننننننننننننننن
تپل خانننننننننننننننننننننننن...
فراز تو اهل کدوم شهریییییی؟
من یه عمو دون دون نانازم که اسم ام امیر هست و عاشق بچه هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


سلام عمو دون دون من متولد تهرانم اما 4 ماهه شیراز پیشه مامان بزرگم هستم دور از پدر و مادرم
میترا
20 دی 91 1:30
خوش اومدی عزیزم


مرسی گلم