فراز کوچولوفراز کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

بر فراز خوشبختی ها

موفقیت فراز

1392/5/29 8:18
نویسنده : مامان فاطمه
234 بازدید
اشتراک گذاری

ماموریتم در شیراز تا چهار شهریور هست و از پنجم باید تهران باشم جدا از ٢ ،٣ روزی که خودم تو تعطیلاتم که تهران بودم فرازو با محیط مهد آشنا کردم مامان مرضیه هم امروز ٣ روزه که  نفسمو میبره مهد پسرم پیشرفتش خیلی خوب بوده دیروز حدود ٢ ساعت بدون مامان مرضیه با بچه ها بازی کرده و من خیلی خوشحالم مطمئن هستم که خیلی زود عادت میکنه و اخت میشه با بچه ها ، آخه گل پسرم خیلی روابطش با بچه ها خوبه و میتونه  سریع خودشو وفق بده و باهاشون دوست بشه البته جدا از مهد یه پرستار مطمئن و خوب هم پیدا کردم حالا موندم کدوم بهتره تا الان مهدو ترجیح دادم اما هنوز ١٠٠ درصد نشده از خدا میخوام هر کدوم به خیر و مصلحت هست برامون رقم بزنه ،آمین یا رب العالمین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
29 مرداد 92 14:31
به سلامتی دیگه خیالت راحت میشه و می بریش پیش خودت. انشااله پنجشنبه قبل از رفتنت باغ بابا هادی می بینیمتون. چه شبی بشه با این نی نی ها


merci khalejoon az doaye shoma
ندا مامان یاسمین زهرا
18 شهریور 92 18:24
حلوای هویج رو عین این درست میکنم http://www.baharsite.com/index.php?option=com_content&view=article&id=626:carrot-halva&catid=86:1390-05-16-05-24-04&Itemid=142