فراز کوچولوفراز کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

بر فراز خوشبختی ها

حس تلخ حسادت

1394/7/29 11:28
نویسنده : مامان فاطمه
253 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از به دنیا آمدن نیاز همه حواسمون بود که به فراز توجه بیشتری داشته باشیم اما بالاخره گاه گداری ناخودآگاه از توجه به فراز غافل میشدیمو فراز هم که برای جلب توجه هر کاری میکرد تا بالاخره ماهارو متوجه خودش کنه یادم میاد یه روز مهمون داشتم گرم مشغول صحبت در مورد نیاز بودیم که یهو دیدم فراز هر چی قابلمه و ظرف داریم از تو آشپزخونه تا تو سالن چیده اومده جلو ، تو همه ظرفها آب داره میریزه از این ظرف به اون ظرف ،اصلا نمیدونستم باید چیکار کنم هم میخواستم چیزی نگم و هم این که خیلی عصبانی شده بودم ،فقط با صدای بلند گفتم فراز عصبانی

خیلی وقتها که مشغول کاری میشدم ترتیب نیازو میداد یه روز نون ورداشته بود و با انگشت میچپوند دهنش  یا اینکه به بهونه بوسیدن یه فشار آبدار میدادو بلند میشد ، هر کس میومد خونمون یا هر کی میدید  حال نیازو ازش میپرسید بهش میگفت اصلا شبها نمیزاره بخوابم همش گریه میکنه منو اذیت میکنه

خلاصه داستانی داریم با این وروجک البته اقتضای سنش هست و بی تقصیره گل پسرم ، تمام کارهاش برام شیرینه و بهش عشق میورزم ، عزیزکم

الان که نیاز 10 ماهشه هنوز این روال ادامه داره فقط مدلش عوض شدهآرام

میگه میخوام باهاش بازی کنم از روی پاهاش یا انگشتهای دستش رد میشه ، نیازم دیگه ضد ضربه شده و خودشم خیلی با فراز بازی میکنه اما چه کند که خیلی وقتها بازیهاش دردناکهخندونک

اما خیلی حرص میخوره اکثر وقتها دندونهاشو به هم فشار میده و کمی عصبی شده که من سعی در بهبود این وضعیت دارم که باید با گذشت زمان درست شه حتی مربی مهدش خاله ثمره که یه روز به من گفت فراز تو نقاشیهاش از رنگهای تیره استفاده میکنه که این نشون دهنده اینه که عصبی شده و به خاطر خواهرشه که البته طبیعیه و درست میشه و جای نگرانی نیست .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)