فراز کوچولوفراز کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

بر فراز خوشبختی ها

2 سالگی

1392/12/6 11:55
نویسنده : مامان فاطمه
253 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم عشقه مامان امروز 7 روزه که با مامان مرضیه رفتی شیراز ،البته این دفعه خودت خیلی تمایل داشتی به رفتن ، اما من خیلی دلتنگتم انگار نصفه تنم نیست 2 روز دیگه تولد 2 سالگیته ،روزگار مثل برق میگذره و خاطرات خوب و شیرین هست که برامون میمونه، خاطراتی که دوست دارم دوباره تکرار شه ،من عاشق  اون حس قشنگ و شیرینت اون مهربونیهات بزرگ شدنت شیرین زبونیهات از همه مهمتر اون روح لطیفت معصومیت و پاکیت هستم تو عمر من وجود من و همه کسی برام مادر .

 

                                        عاشقانه و خالصانه دوستت دارم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
7 اسفند 92 4:26
مبارکه قربونت خاله هدی دستت درد نکنه بابت همه چیز