فراز کوچولوفراز کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

بر فراز خوشبختی ها

از هر دری سخنی

1392/11/6 7:56
نویسنده : مامان فاطمه
312 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب مامانم اومد تهران و فراز حسابی خوشحال بود تا مامان در زد دوید طرف در و گفت من باز میکنم ،درو که باز کرد اینقدر ذوق داشت که با صدای بلند گفت یییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی مامان مضی بیا تو سلام.

یه ریز تعریف میکرد ،اول کار احوال مائده رو پرسید خوبه؟دماغش اوخ شده بود خوب شده؟دیگه اذیت نکنه هااا دتر عمل کنه ،بعد نوبت عمه شهره رسید ،اومده خونمون پلوم ،هاپو دنبالش کده یدفه دویده تندی در زده درو واکنین واکنین ، بعد قصه شنگول منگول گگه اومده درزده ببین دستم سیفیدهههه ،خلاصه دیگه همرو تو هم تو هم تعریف میکرد نمیذاشت مامانم ٢ کلوم حرف بزنه نیشخند ،البته مامانمم خیلی دلش تنگ شده بود حسابی فراز ماچ بارون شد تا یه کم دلش وا شه ، ١ ساعتی که به همین منوال گذشت یکدفعه فراز به مامانم گفت مامان مضی ایلی دلم تنگ شده ،هممون موندیم مامانم بغلش کرد و دوباره ماچ ماچ ماچ.

موقع خواب به من میگفت تو برو خونتون دست مامانمو گرفت رفت تو اتاق که با هم بخوابن گفتم پیشه من ،تو تختت نمیخوابی ؟گفت نه مامان مضیه ، وقتی مامانمو میبینه دیگه هیچ کاری به من نداره منم از این موقعیت استفاده میکنمو یه استراحت حسابی میفتم دیگه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

FzUpblpfiAwPxFYQeR8dzkS_gtHJUtxZxXeHtXlLfVgKdt6sAiqBWl_kUnwp7Ul_
8 بهمن 92 17:01
خاله هدی:-) ماشاله چقدر زبونش وا شده. ماشاله به پسمل خوشگل و با هوش خودمون. آفرین که اینقدر هوای مامان مضیه رو داری.